Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T11:19:11+01:00
Zamień koniecznie prędkość wyrażoną w km/h na wyrażoną w m/s!
1 km/h = 1000/3600 m/s
no i po zamienieniu
a=2 m/s
t=9,6 s.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:51:09+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Zamieniam prędkość km/h na m/s
v=90*1000/3600
v=25m/s
s=125m
a=v/t
s=at²/2
t=2s/v
t=2*125/25
t=10s
a=25/10
a=2,5m/s²