Odpowiedzi

2010-02-21T11:29:15+01:00
336-264=72
72/2=36
pierwiastek z 36 wynosi 6

odp: wysokość tego gran. wynosi 6cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:30:26+01:00
Pc=2*Pp+Pb
Pc=336cm²
Pb=264cm²
Pp=?

336cm²=2*Pp+264cm²
2*Pp=336cm²-264cm²
2Pp=72/:2
Pp=36
podstawą tego graniastosłupa jest kwadrat
P=a²
36=a²
a=√36
a=6

Pb=4*a*h
264cm²=4*6*h
264cm²=24h
24h=264cm²/:24
h=11cm
odp.wysokośc wynosi 11cm
1 5 1