Szymon zdobył 54 punkty ze sprawdzianu skladajacego sie z 15 zadan. Za kazda dobra odpowiedz otrzymal 5 punktów a za złą lub brak odpowiedzi tracił 2 punkty. Ile zadan rozwiazał prawidlowo.
Rozdzial Równania i nie rownosci
Z obliczeniem ;**

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:22:58+01:00
X-ilośc zadan rozwiazanych prawidłowo
15x- liczba zadan rozwiązanych źle
5x -liczba zadan rozwiazanych dobrze
-2(15-x) 5x -2(15-x)=54 5x-30+2x=54 5x+2x=54+30 7x=84/:7 x=7 Odp.Uczeń rozwiązał prawidłowo 12 zadań
1 5 1
2010-02-21T11:25:12+01:00
8 dobrych i 7 złych :P

5 * 8 = 40
7 * 2 = 14
40 + 14 = 54punkty
1 1 1