Odpowiedzi

2010-02-21T11:23:30+01:00
Pokonać-pokonać kogoś w walce
zniszczyc- wygrać ze znaczną przewagą
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:06:53+01:00
Zniszczyć to słowo bardzo bliskie słowu przewaga.

np. mam bardzo dużą przewagę nad trzecioklasistą, ponieważ jestem starszy...

---------------------------------------------------------------------------------

pokonać to słowo bardzo bliskie słowu wygrana.

np. dzisiaj mam bardzo dobry humor ponieważ pokonałem (wygrałem z trzecioklasistą) trzecioklasistę...