Odpowiedzi

2010-02-21T11:29:15+01:00
2 CH₃OH + 3 O₂ -------> 2 Co₂ + 4 H₂O
metanol + tlen ------> tlenek węgla(IV) + woda
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:06:10+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2CH3OH + 3O2--->2CO2 + 4H2O
2 3 2