Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:31:20+01:00
W walentynkach podoba mi się nastrój. Jak widzę czerwono serca wszędzie ,miśki ,róże czuje się jak w niebie. Najpiękniejszym zwyczajem walentynkowym jest wyznawanie sobie miłości ,ponownie. Najbardziej głupim jest kupowanie 100 miśków ,100 róż itd. Jeden prezent wystarczy , albo po prostu buziak .;)
2 1 2
2010-02-21T11:32:01+01:00
Moim zdaniem walentynki sa fajne mozna przynich znalesc swoja sympatie lub milosc swojego zycia
wysylanie walentynek dawanie kwiatow to dobre oznaki milosci
w tym swiecie wszystko mi sie podoba
1 5 1