Odpowiedzi

2010-02-21T11:39:12+01:00
Wawel
Kaplicę Firlejów w Bejscach
ratusze - Chełmno, Poznań, Sandomierz, Tarnów; kompleks miejski Zamościa
katedra w Zamościu , Kamienica Przybyłów w Kazimierzu nad Wisłą
. kaplica Zygmuntowska, Kościół św. Piotra i Pawła
Arsenał w gdańsku, zamek w Brzegu, kaplica Firlejów w Bejscach, kaplica Uchańskich w Uchaniach, Zamek Baranów Sandomierski, nagrobki Tarnowskich w katedrze w Tarnowie, , kościół w Grodzisku Wielkopolskim, Sukiennice,Kościół św. Aleksandra na Placu trzech Krzyży.
2010-02-21T11:40:06+01:00
Zamek królewski na wawelu,kaplica zygmuntowska, sukiennice, ratusz w poznaniu, złota brama w Gdańsku, zamek w niepołomicach , zamek w piaskowej skale,domek loretański w gołębiu, zamek w baranowie sandomierskim , katedra w zamościu, zamek krasickich w krasiczynie, zamek w ogrodzieńcu , zamek książęcy w brzegu

tyle znam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:40:36+01:00
Zamek Królewski na Wawelu (przebudowany w stylu renesansowym)
Kaplica Zygmuntowska
Zamek w Krasiczynie
Sukiennice w Krakowie
Ratusz w Poznaniu
Złota Brama w Gdańsku
Zamek w Niepołomicach
Zamek w Baranowie Sandomierskim
Katedra w Zamościu
Ratusz w Zamościu
Zamek w Brzegu
Ratusz Staromiejski w Gdańsku
Kaplica Myszkowskich w Krakowie
Kościół Matki Boskiej Łaskawej ojców Jezuitów w Warszawie
Arsenał w Gdańsku
Kolegiata w Pułtusku
kamienice w Kazimierzu Dolnym
Brama Zielona w Gdańsku
Brama Wyżynna w Gdańsku
Domek loretański w Gołębiu
1 5 1