Odpowiedzi

2010-02-21T11:39:24+01:00
Nie wolno skarżyć, ponieważ można wtedy stracić kolegów.
Gdy będziesz skarżyć na innych, stracisz zaufanie swoich rówieśników.
Skarżenie na innych źle świadczy o człowieku.
Gdy skarżysz, tracisz możliwość nawiązywania nowych znajomości, ponieważ nikt nie chce się zadawać ze skarżypytą.
Przyjaźń jest znacznie ważniejsza niż bycie pupilkiem dorosłej osoby.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:40:24+01:00
Nie można skarżyc ponieważ stracimy najprawdopodoniej swoich najlepszych przyjaciół, gdyż z pewnością nikt nie będzie chciał się kolegować ze skarżypytą tz. kablem.Jżeli my sami będziemy skarżyć, to w sytuacji kiedy my uczynimy coś złego dana osoba naskraży na nas.Pzez skarżenie napewno nie zdobędziemy nic wielkiego, ani nie popiszemy się tym.Poinniśmy dać szansę osobie, która zrobiła coś złego do przyznania się, a jeżeli tego nie zrobi to jej własna sprawa i jej sumienia, która z pewością nie da jej spokoju. Najważniejsze jest to, aby nie zgłaszać każdych drobnostek, chyba, że jesteśmy światkiem np: poważnej bójki, w której ktoś został poszkodowany.
3 3 3