Które słowo nie pasuje do pozostałych?
1.aufraumen-putzen-bekommen-reinigen
2.Mullsack-Mulleimer-Mulltone-Muller
3.Auktion-Aktion-Kampagne-Initiative
4.Mull-Abfall-Zufall-Dreck
5.teilnehmen-mitmachen-teilen-dabei sein
6.Okologie-Okonomie-Umwelt-Umweltschutz

Bardzo prosze o pomoc:)Daje naj(jezeli bedzie dobrze):)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:39:54+01:00
1.bekommen.
2. Muller.
3.Auktion.
4. Zuffal
5.dabei sein.
6.okonomie.

prosze bardzo ;)
10 3 10
2010-02-21T11:44:55+01:00
1 bekommen
2 Muller
3 Auktion
4 Zufall
5 dabei sein
6 Okonomie
9 4 9
2010-02-21T12:12:21+01:00
1": Nie pasuje bekommen-otrzymywac
2: nie pasuje Mulltone
3: Nie pasuje Initiative-inicjatywa
4: Nie pasuje Zufall-upadaj
5:Nie pasuje teilen-dzilic
6:Nie pasuje Okonomie-ekonomia
8 4 8