Odpowiedzi

2010-02-21T11:39:19+01:00
Stosunek do rodziców wyobrażam sobie tak,żę będę spokojna do nich, miła chodziła na niedzielne obiadki i nie miała do nich awantur chyba że będzie trzeba i będzie o co
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:39:33+01:00
Gdy będe całkowicie samodzielna moj stosunek do rodziców na pewno się zmieni. Nadal będe ich kochała i szanowała. Wiem że zawsze moge na nich liczyć lecz już nie jestem malą dziewczynką i musze sobie sama radzić w życiu. Wiem że zawsze będe ich kochała , lecz w przyszłosci troche inaczej i nie będe od nich tyle wymagała. mimo wszystko nigdy nie zapomne że są najlepszymi rodzicami na świecie!
3 4 3