Odpowiedzi

2010-02-21T11:47:51+01:00
Woda paruje z jezoiora. Powstają para i unosi się do góry. Skrapla się tworząc deszcz.
Płyty tektoniczne nachodza się na siebie. Gdy są na odpowiednim miejscu zaczynają się małe drgania. potem tworzy się wulkan i erupcja.
woda paruje.tworza sie chmury .w temp ponizej 0 C tworzą się kuleczki które nazywamy gradem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:37:58+01:00
Myśle że najpierw będą wielkie powodzie.Następnie woda wyschnie i zacznie pekac ziemia.Na koniec gdy bedzie popekana ziemia wtedy bedzie trzesienie ziemi