Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:52:58+01:00
Swawola
wniebowzięcie
przedsięwzięcie
wówczas
wczas
widzimisię
sobiepan
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T11:54:25+01:00
W, mi, ów, po, się, swa, wsze, pan, dni, sobie, przed, widzi, wola, niebo, czas, wzięcie.

wniebowzięcie
sobiepan
swawola
widzimisię
przedsięwzięcie
wówczas
po wsze czas - nie wiem czy to jest dobrze :)
powzięcie
wczas






2010-02-21T12:09:10+01:00
Wniebowzięcie
panów
widzimisię
tylko tyle mam narazie;p