Odpowiedzi

2010-02-21T11:49:24+01:00
Liczba u(unit) to liczba masowa, znajduje się na układzie pierwiastków.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:50:07+01:00
Masę atomową odczytuje sie z układu Mendelejewa. Jeśli atomów jest więcej niż jeden, wówczas masę mnożymy razy te liczbę.
1 1 1
2010-02-21T11:50:52+01:00
Liczba "u" znajduje się na tablicy pierwiastków, pod pierwiastkiem.

Licze na naj.
1 1 1