Odpowiedzi

2009-10-15T15:05:27+02:00
1. 3,14*3 do kwadratu to 28,26 tyle wynosi pole kola a prostokata niestety nie potrafie w szkole na przewie spisz
2009-10-15T15:05:48+02:00
Koło:
P=πr(kwadrat)
P= π 3(KWADRAT)
P=9 π cm kwadratowych

Prostokąt
P= 5+2√3 *1+√2cm, tylko nie wiem jak to obliczyć ??
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T15:15:08+02:00
Koło:
P=πr²
P= π 3²
P=9 π cm ²≈28,26
Prostokąt
P= (5+2√3 )*(1+√2)=5+5√2+2√3+2√6
lub
P= (5+2√3 )*(1+√2)≈8,46*2,41≈20,38cm²
prostoksat ma mniejsze pole