W których zaborach miały miejsce wymienione poniżej wydarzenia?Wpisz je odpowiednio, niektóre określenia mogą być użyte dwukrotnie.oto te wydarzenia:

Powstanie listopadowe, obrona polskiego stanu posiadania (sprawa Michała Drzymały), strajk szkolny we Wrześni (obrona przed germanizacją), powstanie styczniowe, nauczanie w domach prywatnych.

zabór rosyjski-???
zabór pruski-???
zabór austriacki-???

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:00:50+01:00
Zabór rosyjski-powstanie listopadowe,powstanie styczniowe,
zabór pruski-strajk szkolny we Wrześni (obrona przed germanizacją),nauczanie w domach prywatnych.
zabór austriacki-obrona polskiego stanu posiadania (sprawa Michała Drzymały),
75 3 75
2010-02-21T12:49:07+01:00
POWSTANIE LISTOPADOWE-JEST TO ZABOR ROSYJSKI
SPRAWA MICHAŁA DRZYMAŁY-ZABOR PRUSKI
STRAJK WE WRZESNI-ZABOR PRUSKI
POWSTANIE STYCZNIOWE-ZABOR ROSYJSKI
NAUCZANIE W DOMACH PRYWATNYCH-ZABOR ROSYJSKI
67 3 67