Przetłumacz zdania

Alle mussen aufpassen.
Am BergfuB darfst du doch stehen.
Auf dem Berg darfst du nicht plaudern.
Beim Fahren musst du aufpassen.
Jeder Skifahrer muss steuern und bremsen.
Jeder Schlittenfahrer muss auch steuern und bremsen.
Du kannst doch "Vorsicht!" rufen.

3

Odpowiedzi

2010-02-21T11:53:45+01:00
Wszyscy musimy być ostrożni.
Na górze nie można mówić.
Podczas jazdy trzeba uważać.
Każdy narciarz musi kierować i hamować
Każdy przewóz operator musi także kontrolować i spowolnić.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:56:55+01:00
Wszyscy musimy być ostrożni
Na ... musisz stać.
Na górze nie można mówić.
Podczas jazdy trzeba uważać.
Każdy narciarz musi kierowania i hamowania.
Każdy przewóz operator musi także kontrolować i spowolnić.
możesz zobaczyć ale "Uwaga!" dzwonić.
2010-02-21T12:21:52+01:00
Wszyscy musimy być ostrożni. Abys BergfuB w ogóle. Na górze nie można mówić. Podczas jazdy trzeba uważać. Wszyscy narciarze mają do hamulców i kierowania. Przewozu Każdy operator musi także kontrolować i spowolnić. Ale czy "Take care! dzwonić.