Odpowiedzi

2010-02-21T11:55:13+01:00
A)x+3,428=12,032
12,032-3,428=8,604
b)x-5,72=8,69
8,69+5,72=14,41
c)x-2,306=18,947
18,947+2,306=21,253
d)9,481+x=13,1
13,1-9,481=3,619
24 4 24
MASZ ŹLE ROBIŁAM TO NA LEKCJI Z PANIĄ I MASZ ŹLE
przynajmniej się starała i robiła sama :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:55:48+01:00
X+3,428=12,032
x = 12,032 - 3,428
x = 8,604

x-5,72=8,69
x = 8,69 + 5,72
x = 14,41

x-2,306=18,947
x = 18,947 + 2,306
x = 21,253

9,481+x=13,1
x = 13,1 - 9,481
x = 3,619
42 3 42
2010-02-21T11:59:25+01:00
A) x+3,428=12,032 / - 3,428
x= 12,032 - 3,428
x= 8,604

b) x-5,72=8,69 / + 5,72
x= 8,69 + 5,72
x= 14,41

c) x-2,306=18,947 /+ 2,306
x= 18,947 + 2,306
x= 21,253

d) 9,481+x=13,1 / - 9,481
x= 13,1 - 9,481
x= 3,619

Liczę na Naj. ;dd

Pzdr. ^!



17 4 17