Odpowiedzi

2010-02-21T11:59:19+01:00
A] może mieć takie boki . bo od podstawy 6cm boki są dłuższe xd
a b] to nie wiem o co chodzi xd
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:00:32+01:00
A)tak ( 4=3=7 7>6) ;p
B) nie( [w zaokragleniu] pierwiastek z8= 2,83, pierwiastek z 18=4,24. pierwiastek z 50=7.07 4,24+2,83=7,07 7,07=7,07 czyli nie może być ) ;p

bo suma dwóch boków krótszych musi być większa niż długość boku najdłuższego
3 5 3