Odpowiedzi

2010-02-21T12:00:00+01:00
Kiedy nie było panstwa Polskeigo J.H. Dąbrowski udał sie od Napoleona który wówczas rządził większa połową Euroipy z prośbą o utworzenie polskeij armi, takowa powstala we włoszech, pomagała ona Napoleonowi w wojnach
18 3 18
2010-02-21T12:00:17+01:00
Poniewaz wiezyli ze walcza o przywrocenie niepodległosci ojczyźnie.
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:00:50+01:00
Poniewaz Polacy widząc jak Napoleon z łatwoscią zdobywa ziemie Europy, chciieli mu pomóc, a on za ta pomoc miał im pomóc zdobyć ziemie polski zabrane przez Rosję, Prusy i austrię po III rozbiorze polski.
33 4 33