Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:06:45+01:00
- halny
- pasaty
- ziemny
- bryza
- wiatr górski i dolinny
- wiatr zboczowy
- Bora
- lodowcowy
- antypasaty
- fen
- wiatr dolinny
- harmattan
- samum
2010-02-21T12:21:03+01:00
Od Najsłabszych:
-Pasaty
-Monsuny
-Wiatry miejscowe
-Bryzy
-Fen
-Wiatr Bora
-Huragan
-Sztorm
-Tornado :))

Myślę że to bd. dobrze ;) pozdrawiam
2010-02-21T17:07:57+01:00
- pasaty
- ziemny
- bryza
- wiatr górski i dolinny
- wiatr zboczowy
- Bora
- lodowcowy
- wiatr dolinny
- samum