Czy w tym zdaniu przed "a" postawić przecinek ???

Na stołach i stolikach królowały lampy: początkowo jeszcze olejne, następnie zaś kilkupłomienne spirytusowe, mosiężne lub z brązy a w końcu naftowe, najczęściej porcelanowe o szklanych kloszach, nieraz w kształcie tulipana.



Prosze o szybką odpowiedź !!!

3

Odpowiedzi

2010-02-21T12:01:35+01:00
2010-02-21T12:02:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:02:40+01:00
Tak, postawić, jakby nie było "a" to przed "w końcu" też trzeba byłoby postawić przecinek, ponieważ wyliczasz.
1 5 1