Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:04:33+01:00
A)pilna sprawa
b)ktoś nowy,początkujacy
c)człowiek oczytany,dużo wiedzący
d)nieszczęsliwie zakochany
e)ktoś głupi,niemądry
4 5 4
2010-02-21T12:08:27+01:00
A) niebezpieczna i kłopotliwa sprawa
b)Zjawiskowo piękna i niezwykle utalentowana
c) ktoś bardzo mądry
d)zasmucona osoba z względów miłosnych
e)ktoś niemądry, tępy
3 4 3
2010-02-21T12:44:01+01:00
A)pilna sprawa
b)wybitna aktorka
c)ktoś madry
d)ktoś zraniony
e)ktoś głupi