Odpowiedzi

2010-02-21T12:06:23+01:00
2 250 % + 50 330% = 350
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:07:36+01:00
X- pierwszy przedmiot
y - drugi przedmiot
x+y = 2250zł

140%*2250=3150zł - cena z zarobkiem

125%x+150%y=3150

1,25x+1,5y=3150
x+y=2250 | *1,25 (układ równań)

1,25x+1,5y=3150
1,25x+1,25y=2812,5 (odejmujemy dół od góry)

0,25y=337,5 | :0,25
y=1350zł
x=2250-1350=900zł


Odp. Pierwszy przedmiot zakupił za 900zł, a drugi za 1350zł.
2 4 2