Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T12:07:01+01:00
W ciagu ostatniego tygodnia nie sprzatalam gdyz nie mialam czasu. Nie pomagalam mamie bo wyjechala za granice. Nie bylam u bvabci gdyz nie moglam do niej jechac.
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:09:59+01:00
Planowałam zrobić porządne porządki w czasie ferii w moim pokoju.Zaplanowałam sobie cały dzień , aby się wyrobić.
Niestety nie wstałam o 8:00.Nie miałam czasu dokładnie się umyć , bo musiałam iść do cioci.Po powrocie nie miałam siły na odkurzanie.Nawet nie wyciągnęłam odkurzacza.Nie chciało mi się także pościerać kurzy , więc nie namoczyłam szmaty.Potem poszłam na sanki.Po powrocie byłam zmęczona i położyłam się do łóżka.
22 5 22
2010-02-21T12:10:09+01:00
1)Nie odwiedziłam swojej przyjaciółki w szpitalu,ponieważ sama jestem chora.
2)Nie przeczytałam swojej ulubionej książki,bo pękło mi szkło w okularach.
3)Nie skończyłam wyszywać swojego pejzażu,bo zabrakło mi nici.
26 3 26