Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:48:27+01:00
Jeśli chcesz wstawić wypunktowanie kropką to w sekcji body wypisujesz
<ul>
<li>tu wprowadzany tekst</li>
<li>tu wprowadzany tekst</li>
<li>tu wprowadzany tekst</li>
</ul>

jeśli ma być inny punktor to wpisujesz
<ul type="rodzaj">
<li>tu wprowadzany tekst</li>
<li>tu wprowadzany tekst</li>
<li>tu wprowadzany tekst</li>
</ul>

a w miejscu rodzaj wpisujemy np.:
"disc" - koło
"circle" - okrąg
"square" - wypełniony kwadrat

a jeśli chcesz wstawić numerowanie to wpisujesz:
<ol>
<li>tu wprowadzany tekst</li>
<li>tu wprowadzany tekst</li>
<li>tu wprowadzany tekst</li>
</ol>

a jeśli chcesz inne numerowanie niż 1,2 to wpisujesz:
<ol type="rodzaj numeracji">
<li>tu wprowadzany tekst</li>
<li>tu wprowadzany tekst</li>
<li>tu wprowadzany tekst</li>
</ol>

a w miejscu rodzaj numeracji wpisujemy np.:
"1" (domyślny) - numeracja według liczb arabskich
"I" - według dużych liczb rzymskich
"i" - według małych liczb rzymskich
"a" - według małych liter
"A" - według dużych liter
2010-02-22T00:15:51+01:00
Jeśli chcesz wiedzieć wrzystko o html zajżyj tutaj www.kurshtml.boo.pl