Odpowiedzi

2009-10-15T15:20:55+02:00
Plik-informacje są zapamiętywane w zbiorach zwanymi plikami . Pliki możemy grupować w większe grupy
Katalog-zbiór plików i folderów podrzędnych
komputer-urządzenie przeznaczone do szybkiego wykonywania operacji
dysko twardy- pamięc dyskowa na stałe pracjuąca z procesorem
monitor-podstawowe urządzenie wyjściowe komputera. Jego pracą steruje karta grafiki

drukarka- zewnętrzne urządzenie komputera służace do drukowania na papierze
Pen-drive- urządzenie służace do "przenoszenia danych"
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T15:34:21+02:00
Plik-informacje są zapamiętywane w zbiorach zwanymi plikami . Pliki możemy grupować w większe grupy
Katalog-zbiór plików i folderów podrzędnych
komputer-główna jednostka centralna urządzenie przeznaczone do szybkiego wykonywania operacji i zadań
dysk twardy- pamięć dyskowa na stałe pracująca z procesorem - służy do trzymania danych takich jak gry muzyka dokumenty itd
monitor- służy do wyświetlania obrazu z komputera -podstawowe urządzenie wyjściowe komputera. Jego pracą steruje karta
grafiki

drukarka- zewnętrzne urządzenie komputera służace do drukowania na papierze
Pen-drive- urządzenie służące do "przenoszenia danych" takich jak dokumęty
2 3 2