Odpowiedzi

2010-02-21T12:21:57+01:00
1)photofiltre, na tej stronie są ciekawe programy: http://www.e.iprogramy.net/programy/8_10
poprostu prawym wypakuj do...
2010-02-21T12:21:57+01:00
Photo scape, photo shop, picasso 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:32:10+01:00
1)programy do grafiki:
ADOBE PHOTOSHOP CS3
COREL DRAW
ADOBE ILLUSTRATOR CS4 (do tworzenia grafiki wektorowej)
GIMP

2)programy do przerabiania zdjęć:
PICASA 3
ADOBE PHOTOCHOP CS2 LUB CS3
PHOTOSCAPE