Zrób prezentację w programie Microsoft Power Point na tamat: Ptaki-latające i śpiewające kręgowce
ja nie mam tego programu ;/ musi być 15-20 slajdów dam wam informacje żeby były animacje,fajne tła i różne dodatki
żeby było - jakie funkcje pełnią pióra ptaków,rysunek z wymienionymi częściami ptaka,żeby były informacje o gniazdownikach i zagniazdownikach,wędrówka ptaków,różnice pomiędzy gadami a ptakami,przystosowanie ptaków do latania .musi być to wszytko wysyłać na [email protected] ja już zrobiliście napiszcie tutaj że wysłaliście a ja oglądnę i powiem która naj. i daje spam. jak nie umiesz nie wchodź proste.!

3

Odpowiedzi

2010-02-21T13:43:00+01:00
Mam cos takiego (w zalaczniku) to stara prezentacja to nie wiem czy ci sie spodoba
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T14:05:43+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:27:54+01:00
Zadanie w załączniku, wysłałam Ci na e-maila
1 4 1