Odpowiedzi

2010-02-21T12:25:29+01:00
Głoska to np. "dz" , "sz" itd.
15 1 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:27:15+01:00
raz jest w funkcji samogłoski( zima), a w sąsiedztwie innej samogłoski pełni funkcję zmiękczenia(cia sto).
Spodnie można dzielić tak, jak to zrobiłaś, czyli: spo-dnie, spod-nie.
i jest dwufunkcyjne:
1. jest TYLKO znakiem miekkości
2. jest JEDNOCZEŚNIE znakiem miekkości i znakiem głoski
15 3 15