Odpowiedzi

2010-02-21T12:32:15+01:00
--Posępny,bezlitosny , twardy dla siebie i innych - zemsta na krzyżakach za śmierć swojej żony
--odważny-walczył z krzyżakami
--chrześcijanin broniący praw religijnych
--obyty,umiejący się zachować
--był człowiekiem honoru,nie pozwalał żeby ktoś z niego szydził i drwił
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:37:47+01:00
Jurand ze Spychowa byl:
-Energiczny,dynamiczny i spontaniczny,bo na jesli go ktos zdenerwowal szybko wybuchal...
-odwazny i grozny,bo byl w stanie oddac swe zycie za zycie Danusi
-miał żelazny charakter i był msciwy bo przysiagl zemste na krzyzakach
-byl czlowiekiem honoru,nie pozwalal zeby ktos z niego szydzil i drwil
-dla przyjaciol byl mily i ladodny<<tego nie nie da wytlumaczyc>>

Takich co umiem wtylumaczyc dlaczego to tylko tyle...Mam nadzieje ze pomoglam i licze na najjjlepsze:)