Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:20:35+01:00
Islandia- energia geotermalna
Brazylia-energia wody
Norwegia-energia wody
Ukraina-energia jądrowa
Australia-energia wiatru
Chile-energia wody
Szwajcaria-energia jądrowa
2010-02-21T18:06:58+01:00
Isnlandia-energia geotermalna , z wiatru
Brazylia-energia. jądrowa z wiatru
Norwegia-energia jądrowa, z wiary, wodna
Ukraina-energia. jądrowwa
Australia-energia z wiatru i wodna
Chile-energia. wodna z wiatru