Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:53:53+01:00
Ja nie wiem jak to ma być długie,więc napiszę tak:
Utwór H. Sienkiewicza pt,Latarnik" bardzo mi się spodobał,z wielu względów.Główny bohater powieści cudem dostał posadę latarnika,ale
Najbardziej zainteresowały mnie zmiany Skawińskiego w czasie coraz dłuższego pobytu na wyspie.
Dosłownie zdziczał siedząc na tym bezludziu,lecz w sercu zawsze miał swoją ojczyznę.
Kiedy dostał Książkę ,,Pan Tadeusz" ,przypomniała mu się Polska,którą opuścił,lecz zawsze był w niej sercem i duchem.
Moim zdaniem tylko Patriota nie opuściłby swojego kraju.
Ta książka zaimponowała mi,a szczególnie główny bohater,który mimo pobytu za granicą pamiętał o swojej ojczystej ziemi.
Osobiście nie chciałbym mieszkać tak jak on.

Mam nadzieję że pomogłem ;)
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T13:16:46+01:00
''latarnik" H. Sienkiewicza wywarła na mnie ogromne wrażenie, jest to piękna książka, która wiele mnie też nauczyła.
Ta książka ukazuje nam główną postać Skawińskiego, który przez całe życie miał wiele przygód. Miał postawę żołnierza, pracował w fabryce cygar. Był podróżnikiem i pracował jeszcze w wielu innych miejscach, co wywarło na mnie duże wrażenie, że taki człowiek tyle emocji przeżył i w tak wielu miejscach był. Skawiński objął posadę latarnika, co mnie zdziwiło, że taki człowiek, który miał tyle przygód, teraz chce spokojnie sobie siedzieć i zapalać latarnie każdego dnia, o praktycznie tych samych porach, aby oświetlać drogę innym statkom i żyć tak strasznie monotonnie. A więc Skawiński codziennie zapalał i gasił tą latarnia, dostawał paczkę z jedzeniem i tak dalej, cały czas to samo w kółko. Kiedy dostał paczkę z jedzeniem ujrzał też książkę Polską. Szybko pobiegł do swojej latarni i zaczął czytać. Gdy czytał przypomniała mu się ojczyznaKiedy dostał Książkę ,,Pan Tadeusz" ,przypomniała mu się Polska,którą opuścił,lecz zawsze był w niej sercem i duchem.
Moim zdaniem tylko Patriota nie opuściłby swojego kraju.
Ta książka zaimponowała mi,a szczególnie główny bohater,który mimo pobytu za granicą pamiętał o swojej ojczystej ziemi.

2 5 2