Odpowiedzi

2010-02-21T12:49:46+01:00
Myślę że takie są najlepsze...

MSI Wind U115 Hybrid
Asus Eee PC 1005HA-SBLK01
ASUS Eee PC 901-BK031X

długotrwała bateria... mały... wszędzie go skitrasz xD ^^.
2010-02-21T12:56:58+01:00
Moim zdaniem najlepszy taki laptop to będzie ten który ma dość mocną bateria zbyt mógł długo pracować bez zasilania. Parametry laptopa nie grają tutaj chyba roli bo taki laptop jest do pisania a nie grania.

Moim zdaniem powinien mieć spory dysk twardy min 250GB wzwyż
Pamięci gdzieś 2-4 Gb
Jakiś nie za duży coś koło 15'
karta graficzna nawet zintegrowana
oczywiści wi-fi ,LAN, Bluetooth
Czytnik kar pamięci

Ciekawym rozwiązaniem na pewno jest też swego rodzaju laptop-tablet

Taki przykład tebletu:
http://www.allegro.pl/item907296142_tablet_lenovo_intel_core_2_duo_thinkpad_x200_12_1.html

Zwykły laptop:
http://www.allegro.pl/item922939777_pb_tj75_i5_430m_15_6_4gb_500gb_hd5650_1gb_wys24h.html
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:06:05+01:00
Polecam: Asus Eee PC 1201N

Dane techniczne:

Procesor Intel Atom Dual Core N330 (1,6 GHz, 512K)
Chipset nVidia ION
Pamięć RAM 2048 MB (SODIMM DDRAM2, 667 MHz, maksymalnie 2 GB)
Ilość gniazd pamięci 1 (0 wolnych)
Dysk twardy 250 GB SATA 5400 obr.
Matryca podświetlana diodami LED WXGA Screen Color-Shine (Glare-type)
Przekątna ekranu 12.1
Nominalna rozdzielczość 1366x768
Karta graficzna Nvidia GeForce 9400M
Wielkość pamięci karty graficznej - Pamięć współdzielona
Urządzenie wskazujące - Touchpad
Typ baterii Litowo-jonowa 6-komorowa
Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio
Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps
Wi-Fi 802.11 b/g/n