Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:07:56+01:00
A) ten, który nie jest zamożny, a swym Duchem całkowicie poddany Bogu, jego nakazom, wszystko, co ma (nawet duszę) powierza Bogu
b) umartwia się nie tylko nad sobą, lecz nad losem innych osób, a smutek powierza na większą chwałę Boga, współczuje innym
c) nie wywyższa się ponad innych ludzi nie pragnie uwagi i rozgłosu, np: nie pokazuje, że pości, albo wznosi długie modły do Boga, chce, aby widział to tylko jego Pan
1 5 1
2010-02-21T15:52:27+01:00
1. Osoba nie robiąca zeczy na poikaz.
2. Jezus?
3. Osoba pokorna