Odpowiedzi

2010-02-21T13:10:12+01:00
ZAPROSZENIE
zapraszam na wystawe kotów razowych
takicha jak abisyński angora egzotyczny perski syberyjski europejski
który odbendzie sie 12.3.2010 roku o godz.12:25
np.w górze kalwari na ulicy kalwaryjskiej 7
serdecznie zapraszam
(imie)


3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:16:28+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na wystawę kotów rasowych, która się odbędzie dnia 26 lutego w godzinach 10:00-16:30.Na wystawie będzie można między innymi obejrzeć koty takie jak persy,syberyjskie, egzotyczne itd.Można będzie również się dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy na ich temat.Wystawa odbędzie się w szkole,wstęp jedynie 3 zł od osoby.Bardzo zachęcam wszystkich bo naprawdę warto przyjść.
Organizator wystawy
17 3 17