Odpowiedzi

2010-02-21T13:02:32+01:00
Kto nigdy nie zasmakował życia na ziemi, nie poznał jego trudności, nigdy nie może zaznać szczęścia w niebie
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T13:05:19+01:00
Oznacza to, że w swoim ziemskim życiu należy zaznać wszystkich uczuć ludzkich. Należy pamiętać o drugim człowieku, nie myśleć tylko i wyłącznie o sobie. Trzeba traktować bliźniego z szacunkiem, nie potępiając go. Tylko w taki sposób można dostać się do nieba.
38 4 38