Odpowiedzi

2010-02-21T13:02:42+01:00
Poprzez wiązki przewodzące( drewno i łyko) znajdujęce się w środku roślliny.
1 5 1
2010-02-21T13:03:29+01:00
Poprzez drewno i łyko
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:06:05+01:00
Produkty fotozyntezy i woda są przekazywane przez wiązkę przewodzącą, tzn. drewno i łyko.
Łyko przewodzi z liści do innych części rośliny substancje organiczne z procesu fotosyntezy, a drewno z korzenia do innych częsci rośliny wode.
1 4 1