Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:07:31+01:00
Szczególnie pamiętam książke pt:Ania z Zielonego Wzgórza ponieważ to jest fajna książka ,fajna bohaterka,Ania która jest romantyczna,ma bujną wyobraźnie
5 2 5
2010-02-21T13:08:19+01:00
Warto przeczytać książkę ''Szatan z siódmej klasy'' ponieważ jest to książka, która bawi i wzrusza. Jest to barwna i pełna humoru powieść o niezwykłych przygodach Adama Cisowskiego, ucznia siódmej klasy oraz jego nauczyciela historii - profesora Gąsowskiego i kryminalnej zagadce, jaką przyszło im rozwiązać.
4 3 4