Odpowiedzi

2010-02-21T13:15:02+01:00
Sód -Na
liczba atomowa -11
liczba elektronów - 11
liczba protonów - 11
liczba neutronów - 12
nr grupy - 1
liczba elektronów walencyjnych - 1
nr okresu - 3
liczba powłok elektronowych - 3
konfiguracja elektronowa - K2L8M1

Fluor - F
liczba atomowa -9
liczba elektronów - 9
liczba protonów - 9
liczba neutronów - 10
nr grupy - 17
liczba elektronów walencyjnych - 7
nr okresu - 2
liczba powłok elektronowych - 2
konfiguracja elektronowa - K2L7

Pomiędzy sodem a fluorem występuje wiązanie jonowe.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T14:37:14+01:00
W załączniku

Pomiędzy sodem a fluorem występuje wiązanie jonowe.
10 4 10