Odpowiedzi

2010-02-21T13:20:19+01:00
(1 i 5/6 ) do kwadratu = 1 i 5/36 lub 5/12
1/2 x o,36 = 0,18
2,13 : 1/5 = 10,65
3,25 - 5 i 1/12= -1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:25:30+01:00
(1 5/6)do kwadratu = (11/6) do kwadratu = 121/36

1/2 x 0,36 = 0,5 x 0,36 = 0,18

2,13 : 1/5 = 2i 13/100 : 1/5= 213/100 : 1/5 = 213/100 x 5/1= 213/20 = 10,65
kiedy zamienilam dzielenie na mnozenie to 100 skrocilam z 5

3,25 - 5i 1/12 = 3i 25/100 - 5i 1/12= 3i 1/4 - 5i 1/12 = 13/4 - 61/12= 49/12 - 61/12= - 12/12 = -1