Odpowiedzi

2010-02-21T13:20:07+01:00
Przyczyną może by to że wiele dzieci kradnie, bije się itp.
liczę na naj
Pozdrowienia mam nadzieje że pomogłam a jak nie to przepraszam
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T13:22:26+01:00
Jeśli chodzi ból fizyczny
ciąża, zmęczenie i inne przypadłości

jeśli o taki bardziej psychiczno-sercowy:
kiedy dzieci popadają w nałogi (alkoholizm,narkotyki)
kiedy pociechy wszczynają bójki, kłótnie w szkole
kiedy źle się uczą
gdy obrażają, przezywają, pyskują rodzicom
kiedy ciągle są smutne
gdy nie wiadomo jak pomóc dziecku
kiedy dziecko jest bardzo chore
kiedy ciągle kłócą się z domownikami
i są po prostu troskliwe :)