Odpowiedzi

2010-02-21T13:21:16+01:00
Internetowa znajomość jest to po prostu zaprzyjaźnienie się z druga osoba przez internet.

komunikowanie przez przez internet czyli rozmawianie z kimś przez internet.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T14:37:18+01:00
Internetowa znajomosc to znaczy ze nie znamy kogos osobiscietylko przez internet
komunikowaniesie przez internet to oznacza ze mozemy pisac np. przez Gg lub nk .
www.cyberprzemoc.pl
  • pyra
  • Początkujący
2010-02-21T18:21:32+01:00
Internetowa znajomość?
Zawieranie kontaktów z osobami nieznanymi poprzez internetowe serwisy takie jak onet, naszaklasa.
Komunikowanie się poprzez internet?
Nawiązanie rozmowy głosowej,video,e-mailowej lub czatowej poprzez pisanie wiadomości lub rozmawianie przez programy tekie jak skype, gg,tlen,wp,onet,itp.
Pomocy należy szukać u rodziców lub pedagogów szkoły.Trzeba zgłaszać sytuacje prowkujące do np. zachowań seksualnych. Gdy sytuacja wymaga tego trzeba iść na policję i zgłosic nadużycie właścicielowi lub administratorowi.