Bardzo proszę o pomoc bo nic z tego nie wiem i proszę o naprowadzenie mnie ok:))) więc
w dm.
70.000000mm ile to dm?
1500000mm ile to dm?
5000 cm ile to dm?
w km
250000 cm ile to km?
75.000 cm ile to km?
200.000.000 cm ile to dm?
25.000.000 cm ile to dm?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T15:38:13+02:00
70000000mm=700 000dm
1500000mm=15 000dm
5000cm=500dm
250000 cm=2,5km
75000 cm=0,75km
200000000cm=20 000 000dm
25000000 cm=2 500 000dm

1km=1000m=10000dm=100000cm

Gdy zamienimy z większej na mniejszą jednostkę (np. km na m, dm, cm, mm) dopisujemy tyle zer ile podałem na górze.
np. 1m=100cm
2m=200cm
Gdy zamieniamy z mniejszej na większą trzeba przesunć przecinek o tyle miejsc ile było zer w tych co podałem wyżej.
30,0cm=3,00dm
45cm=0,45m
2009-10-15T15:40:35+02:00
70.000.000mm :1000=7000dm
1500000mm:1000= 1500dm
5000cm :10=500dm
km
2.50000cm:100000=2.5 km
75.000: 100000=0.75km
200.000.000cm :10 = 20000000dm
25.000.000cm :10= 2500000dm
2009-10-15T15:52:32+02:00
A)
70.0000000mm = 7000000dm
1500000mm = 15000dm
5000cm = 500dm
b)
250000cm = 2,5 km
75000cm = 0,75km
200000000cm = 20000000dm
25000000cm = 2500000dm