Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:20:34+01:00
To byli wojownicy którzy walczyli na arenie. W różnych amfiteatrach walczyli i zdobywali sławę. Walczyli oni przeciwko sobie (gladiator na gladiatora).
2010-02-21T13:20:39+01:00
Starożytny Rzym. Gladiatorzy to po prostu niewolnicy, którzy walczyli na arenach -stanowiło to rozrywkę.
2010-02-21T19:11:56+01:00
Byli to niewolnicy , wojownikami którzy walczyli na arenach . W amfiteatrach walczyli i dzięki tym zdobywali sławę. Walczyli oni przeciwko sobie .