Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:23:33+01:00
Ministerstwo Edukacji Narodowej Katarzyna Hall
Ministerstwo Finansów Jacek Rostowski
Ministerstwo Gospodarki Waldemar Pawlak
Ministerstwo Infrastruktury Cezary Grabarczyk
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Bogdan Zdrojewski
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Barbara Kudrycka
Ministerstwo Obrony Narodowej Bogdan Klich
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Jolanta Fedak
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marek Sawicki
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Elżbieta Bieńkowska
Ministerstwo Skarbu Państwa Aleksander Grad
Ministerstwo Sportu i Turystyki Adam Giersz
Ministerstwo Sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Jerzy Miller
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski
Ministerstwo Środowiska Andrzej Kraszewski
Ministerstwo Zdrowia Ewa Kopacz
16 4 16
2010-02-21T13:49:18+01:00
Ministerstwo Edukacji Narodowej-Katarzyna Hall Ministerstwo Finansów-Jacek Rostowski, właściwie Jan Vincent-Rostowski Ministerstwo Gospodarki-poseł Waldemar Pawlak Ministerstwo Infrastruktury-poseł Cezary Grabarczyk Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego-poseł Bogdan Zdrojewski Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego-Barbara Kudrycka Ministerstwo Obrony Narodowej-Bogdan Klich Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej-Jolanta Fedak Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi-poseł Marek Sawicki Ministerstwo Rozwoju Regionalnego-Elżbieta Bieńkowska Ministerstwo Skarbu Państwa-poseł Aleksander Grad Ministerstwo Sportu i Turystyki-Adam Giersz Ministerstwo Sprawiedliwości-senator Krzysztof Kwiatkowski Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji-Jerzy Miller Ministerstwo Spraw Zagranicznych-poseł Radosław Sikorski Ministerstwo Środowiska-Andrzej Kraszewski Ministerstwo Zdrowia-posłanka Ewa Kopacz Mam nadzieje że pomogłem
9 2 9