Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T13:23:48+01:00
1)
5,030 = 5,03
0,1200 = 0,12
0,060 = 0,06
7,8000 = 7,8
1,00100 = 1,001

2)
0,5 = 0,50 TAK
0,50 = 0,500 TAK
0,05 = 0,50 NIE
0,30 = 0,3 TAK
0,03 = 0,003 NIE
0,030 =0,0300 TAK
1,25 = 1,250 TAK
1,025 = 1,25 NIE
1,250 = 1,0250 NIE
4 4 4
2010-02-21T13:24:09+01:00
5,030 =5,03
0,1200 =0,12
0,060 =0,06
7,8000 =7,8
1,00100 =1,001



0,5 = 0,50 prawda
0,50 = 0,500 prawda
0,05 = 0,50 falsz
0,30 = 0,3 prawda
0,03 = 0,003 falsz
0,030 =0,0300 prawda
1,25 = 1,250 prawda
1,025 = 1,25 falsz
1,250 = 1,0250 falsz
2 5 2
2010-02-21T13:24:35+01:00
1) Zapisz krócej
5,030 = 5,03
0,1200 =0,12
0,060 =0,06
7,8000 =7,8
1,00100 =1,001

2) czy te rowności są prawdziwe ?
0,5 = 0,50 tak
0,50 = 0,500 tak
0,05 = 0,50 nie
0,30 = 0,3 tak
0,03 = 0,003 nie
0,030 =0,0300 tak
1,25 = 1,250 tak
1,025 = 1,25 nie
1,250 = 1,0250
2 5 2