Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:31:30+01:00
DROGA MŁODIZERZY!
WIEKSZOŚC Z WAS NAPEWNO ŹLE SIĘ ODRZYWIA. NIE POWINNO TAK BYĆ!!! ZDROWE ODRZYWAINIE POWINNO BYĆ NA PIERWSZYM MIESCU W WASZYM ŻYCIU. GDY ZDROWO SIĘ ODŻYWIACIE MACIE PIEKNE MOCNE WŁOSY, PIEKNE UZĘBIENIE, GŁADKĄ CERE. MUGŁ BYM JESZCZE DŁUGO WYMIENIAĆ ALE NIE CHCEM WAS ZANUDZAĆ. MAM NADZIEJE ZE TYM LISTEM UDA MI SIE WAS NAKŁONIC DO ZDROWEGO ODZYWIANIA A CO ZA TYM IDZIE ZDROWEGO STYLU ZACIA.
DZIEKUJE.
1 3 1
2010-02-21T13:48:19+01:00
Komunikat dla młodych ludzi!


Czy wiecie co najważniejsze jest ludzi?
Nie miłość, nie dobry humor, nie przyjaźń lecz ZDROWIE.
ZDROWIE i jeszcze raz ZDROWIE.
Dzięki zdrowemu organizmowi możemy mieć dobry, a nawet bardzo dobry humor. Przez dobrą figurę i zdrową otacza nas miłość i przyjaźń drugich osób...A więc czy nie warto się dobrze odżywiać? Pomyśl i zrób co Twoim zdaniem jest najlepsze. ;*
1 3 1