Przetłumacz na język angielski...
1.czy mogę wyjść do koleżanki?
2.czy mogę wstać z łóżka?
3.odrobię lekcję.
4.czy mogę pooglądać telewizję?
5.ja ci pomogę.
Pilnie na dziś najlepiej przetłumaczone nagrodzę najlepszą ...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:28:45+01:00
1.Can I go to my friend?
2. Can I wake up?
3. I going to do my homework.
(tutaj nie wiem czy już używaliście tego zwrotu, ale going to oznacza zamierzać)
4. Can I watch TV?
5. I can help you.
2010-02-21T13:29:29+01:00
1, Can I leave to the friend?
2, Can I get up?
3, I will do my homework
4, Can I watch TV?
5, I will help you