Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:33:24+01:00
10%x + 4%y = 15* 6%
x+y=15

y = 15-x

0,1x + 0,04(15-x) = 15*0,06
0,1x + 0,6 - 0,04x = 0,9
0,06x = 0,3
x = 5 kg

y = 15-5 = 10 kg
1 5 1
2010-02-21T13:40:53+01:00
X-ilosc solanki 10%(kg)
Y-ilosc solanki 4%(kg)

x + Y=15
10%X+4%Y=6%*15

X=15

-0,1X+0,04Y=0,06:15

0,1X-0,0Y=15
0,1X+0,04Y=0,9

ODP.NALEZY ZMIESZAC 5KG SOLANKI 4%.A 10kg solanki 4%
1 5 1