Popraw zdania, aby pyły logiczne, ale nie zmieniajac ich sensu.
1. Moimi argumentami do wzięcia udziału w imprezie są...
2. A to wpływa na nasze zdrowie i szanse, by ziemia była jeszcze bardziej liczna i rozbudowana
3. Zapraszamy wszystkie prasy lokalne na tą wspaniałą uroczystość
4. Człowiek został stworzony na podobiznę baranka
5. musimy stawać na własnych wyżynach, aby na świecie było jeszcze lepiej
6. Więc dążmy do tego, aby nasza planeta ...
7. Przyroda jest ptrzebna, aby np. rośliny wytwarzają tlen, zwierzęta sużą nam jako pokarm, rosliny także.
8. Bóg podarował nam ziemię, abyśmy mogli z niej dobrze kozystać, a nie byśmy stawiali co trochę, na kazdym, pustym, zielonym kawałku ziemii nowe sklepy.
9. Warto jest się jej za to odwdzięczyć
10. To, co wcześniej dał nam Bóg teraz nie szanujemy
11. Jako drugi argument urzyję zaniedbałość jej
12. Musimy mieć o tym świadomść
13. Bóg stworzył człowieka na podobieństwo innym.
14. Św. Franciszek dbał o to, by rozwijało się czyste srodowisko

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:40:08+01:00
1. Oto moje argumenty przemawiające za wzięciem udziału w imprezie:
2. Wpływa to na nasze zdrowie, a w efekcie na szanse by ziemia była rozbudowana i posiadała liczą ilość osób.
3.Na tą wspaniałą uroczystość zapraszam wszystkie prasy lokalne.
4. Człowieka stworzono na podobiznę baranka
5. Musimy zdobywać własne szczyty, aby świat był lepszy.
6. W dalszym ciągu dążymy do tego by nasza planeta...
7. Przyroda jest potrzebna, ponieważ rośliny i zwierzęta służą nam jako pokarm, a ponad to rośliny wytwarzają tlen.
8. Bóg podarował nam Ziemię abyśmy korzystali z niej mądrze, nie możemy stawiać sklepów na każdym wolnym kawałku trawy.
9. Warto by było się za to odwdzięczyć.
10. Nie szanujemy tego co wcześniej dał nam Bóg.
11. Jej niedbałość posłuży mi jako drugi argument.
12. Powinniśmy mieć tego świadomość.
13. Na podobieństwo innych Bóg stworzył człowieka.
14. Święty Franciszek dbał o to by rozwijała się ochrona czystości środowiska.
1 5 1
2010-02-21T13:41:39+01:00
1. Do wzięcia udziału w imprezie moimi argumentami są...
2.To wpływa na nasze zdrowie i szanse, a by ziemia była bardziej liczna i rozbudiwana.
3. na tą wspaniałą uroczystość zapraszamy wszystkie prasy lokalne
4. na podobiznę baranka został stworzony człowiek
5. aby na świecie było jeszcze lepiej musimy stawać na własnych wyżynach
6.dążmy więc do tego, aby nasza planeta ...
7. Przyroda jest ptrzebna, aby rośliny wytwarzały tlen, zwierzęta sużą nam jako pokarm, rosliny także.
8. Bóg podarował nam ziemię, abyśmy mogli z niej dobrze kozystać, a nie byśmy stawiali co trochę, na kazdym, pustym, zielonym kawałku ziemii nowe sklepy.
9. Warto się jej za to odwdzięczyć
10. Bóg dał nam wcześniej to co teraz nie szanujemy
11. Jej zaniedbałości urzyję jako drugi argument
12. Musimy mieć o tym świadomść
13. na podobieństwo innych bóg stworzył człowieka
14. , by rozwijało się czyste srodowisko dbał o to św. franciszek
1 5 1